21 Ağustos 2013 Çarşamba

Kitaplığım ve Kedim

"Sarmanım, kitap okumayı bilir. Çünkü o kitaplıkta yaşar. Ne zaman elime bir kitap alsam sokulur, mırlar ve kitabı açana kadar bana rahat vermez. Ta ki ben kitabı ne zaman açayım susar ve benimle bekler. Ya da benimle beklemez de benimle okur. Kim bilir? Benim sarmanım kitap okumayı bilir. Birkaç saat sonra kitabı kapayıp kitaplığa koyduğumda kedim de gider kitabı koyduğum yere sokulmaya, kıvrılmaya başlar. O kitabın yanına yerleşebilmek için yanında duran diğer kitapları döker. 



Sarmanım için kitaplık bir yuvadır. Misafirliğe gittiğimizde evlerdeki kitaplıklar onun için sığınak olur. Çok sosyal olmayan bir kedi olduğu için nerede bir kitaplık görse benim kitaplığım sanıp birkaç kitap düşürür ve kendi kokusunu bıraktığı kitabı bulamayınca aşağı inip ayaklarıma sürünür. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder